.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت نام رایگان برای علاقمندان به مطالعه

 شمال نیوز: به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر کتابخانه حوزه هنری استان مازندران  از علاقمندان به امر کتاب و کتابخوانی  به طور رایگان ثبت نام  می کند .

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران ، آذر رمضانی مسئول کتابخانه تخصصی این مرکز با بیان خبر فوق افزود : به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی مخاطبان با فعالیت های حوزه هنری استان مازندران در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی در روزهای 15 و 16 بهمن ماه سال جاری از علاقمندان به صورت رایگان ثبت نام می نماید .

وی در ادامه خاطرنشان کرد ، کتابخانه تخصصی این نهاد  فرهنگی و هنری علاوه بر کتابهای مرجع و منبع هنری ، دارای مقالات و فصلنامه ها ، نشریات تخصصی هنری و همچنین کتب با ارزشی در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نیز می باشد .

شایان ذکر است ، علاقمندان می توانند در روزهای ذکر شده و در ساعات اداری برای ثبت نام به آدرس ساری ، میدان امام ، بلوار دانشگاه ، کتابخانه تخصصی حوزه هنری استان مازندران مراجعه نمایند .

آموزش انیمیشن در حوزه هنری مازندران

به همت واحد آموزش حوزه هنری استان مازندران برای اولین بار در این مرکز دوره های تخصصی آموزش انیمشن برگزار می شود.

فاطمه مدانلو مدیر آموزش این مرکز با بیان خبر فوق افزود : دوره های تخصصی آموزش انیمیشن برای اولین بار در حوزه هنری مازندران با هدف ارتقاء سطح دانش علاقمندان به هنر انیمیشن ، در دوره های آموزش و تولید با حضور مدرسین مجرب و کارآزموده برگزار می شود .

مدانلو در ادامه خاطرنشان کرد هنرجویان شرکت کننده ،  با گذراندن دوره چهار ماهه آموزش و شرکت در امتحان پایان دوره  گواهی نامه دریافت  می نمایند .

شایان ذکر است علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس : ساری ، میدان امام ، بلوار دانشگاه ، واحد آموزش حوزه هنری مازندران و یا با شماره  1- 2265870 – 0151 تماس حاصل فرمایند . /250







ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.